Site Haritası  İletişim  RSS

ormanda abi kız kardeş sikiş hikayesi Etiketi Sonuçları


ormanda abi kız kardeş sikiş hikayesi ormanda-abi-kiz-kardes-sikis-hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
AKILLICA sex hikayesi
evet gençler porhikayece ile Adım ebru 25 yaşındayım,tıp öğrencisiyim.aoldukça başarılıyım.Ama bu başrımı nasıl elde ettiğimi,sizlerle baylaşmak istiy
43
Toprakla Çınarın Gerdeği hikayesi
evet yeni bi hikaye Çınar gülerek Toprak’a yaklaşır.. Dudaklarını öpmeye başlar. Toprak’ın gözleri dolmuştu yine… ona engel olamazdı artık! Çınar sıms
70
Oteldeki temizlikçigi siktim ero hikayesi
porhikayece sikiş okurları Merhaba site okurları sizlere sex hikaye konulu bir sikiş hikayemi anlatmakdan mutluluk duyarım. Bu yaz ailecekantalyaya t
83
Kocam gelmeyince başkasıyla oldum sikiş hikayesi
porhikayece okurları Büyük bir aşk ile evlendiğim ama bir türlü tam olarak onun olamadığım kocamdan bahsetmek istiyorum. Kendisi büyük bir gemi firmas
300
Didem Ablamın Götü süperdi ero hikayesi
Adımı vermek istemiyorum 17 yaşında 70 kilo 1.80 boyundayım.Bu olay başımdan daha bugün geçti.Didem ablam 28 yaşında 60 kilo civarında iri göğüslü iri
151
Arkadaşım meteyi siktim erotik hikayesi
Slm arkadaşlar ben berk size başımdan geçen ve hayatımın dönüm noktası olan bir hikayemi anlatmak istiyorum.23 yasındayım istanbulda yaşıyorum.Fazla u
165
Patronun kızı beni fena azdırıyordu sex hikayesi
Çalıştığım yer, sürekli olarak insanların gelip gittiği özellikle de patronun kızının neredeyse her yarım saatte bir uğradığı bir mekan. Bu nedenle de
83
İlk lezbiyen deneyimim sikiş hikayesi
Slm arkadaşlar ben berna 18 yaşındayım 1 67 boyunda esmerim. Lise 3. sınıftayım kendimi övmek gibi olmasın ama okulun en dikkat çeken kızıyım. Bunun n
129
Bir Aşk Hikayesi ( Çok Özel )
Selam ben Sedat 35 yaşında Sakarya’da yaşayan Sağlık Sektöründe çalışan neşeli ve esprili biriyimdir. İşimden dolayı nete sık girerim bundan 2.5
1950
Karimin Hikayesi
VKarımın hikayesi Aşağıda anlatılanlar tamamen gerçektir. Ve karım tarafından anlatılmıştır. karımla her zaman sikişirken hep başka bir erkek tarafın
615
Karimin Hikayesi 2
Karımın hikayesi 2 Karımın ilk yazdığım hikayesi yayınlanınca hemen devamını yazmaya karar verdim. Burada yayınlanan hikayelerden karıma da hep anlat
354
Komsuogluyla Canli Sikis
Komşuoğluyla canlı sikiş Merhaba arkadaşlar ben taner.yine karşınızdayım.üstelik canlı olarak.yani şuan okan burada ve karımı birazdan sikmeye başlay
2586
Turbanli Abla Kardes
Türbanlı abla kardeş hikayem sitede yayınlandıktan sonra yine mail bombası başladı seçici davranarak bursadan abla kardeşle temasa geçtik.çift arama
1933
Annemin Hikayesi 2
Annemin Hikayesi 2 O geceden sonra gün doğmuş, herkes evin içinde yorgun bedenlerini uyandırmaya çalışıyordu. Erkekler annemi uyandırarak yıkanıp
841
Bizimkisi Bir Sex Hikayesi
Bizimkisi Bir Sex Hikayesi Sizlerle daha önce Serap’ın yazdığı beraberce organize ettiğimiz gurup seks partisini hepiniz hatırlarsınız. Mart ay
182
BiZiMKiSi BiR YURT HiKAYESi
BİZİMKİSİ BİR YURT HİKAYESİ Sizlere daha önce kumsalda başımdan geçen olayı anlatmış ve arkadaşımla aynı şehri yazdığı söylemiştim. Sınav sonuçları a
605
Ormanda 2 Erkekle
Ormanda 2 Erkekle Merhabalar. Bu yaz müthiş bir tecrübe yasadım. Bunu sizlerle paylaşmak istedim. Erkek arkadasımla birgün piknik yapmaya karar verdi
206
Müzisyenden Seks Hikayesi
Müzisyenden Seks Hikayesi Başımdan geçen bir olayı anlatacasm ben müzisyenim bir gün çalıştıgım yere iki bayan geldi ve ön masaya oturdu ben bayanı
203
Ormanda Sex Fantazisi
Ormanda Sex Fantazisi slm herkese ben 17 yaşında oldukça yakışıklı çevremde sevilen biriyim.sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim neyse
427
Garip Bir Seks Hikayesi
Garip Bir Seks Hikayesi Benim adım reyhan. 1, 60 Boyunda, koca popolu, kafam kadar göğüseri olan, genç bir erkeğim. Bigün sinamadayken elinde fener t
553
erotizm